Театральные страницы : Сборник статей / Ред.-сост. Ю.С. Рыбаков и М.Д. Седых.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Искусство, 1979.Նկարագրություն։ 223 с. : фотоил. ; 20 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/433272 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0450588 | ||
Book | Lori Regional Library | Արվեստի գրականության բաժին | 85.334.3(2)7 / Т 29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL151602 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.334.3(2) Т-29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0367157 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 85.334.3(2) Т-29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0367158 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 792(47) / Т-291 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1824888 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 792(47) / Т-291 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Մեկ ամիս | NL1824889 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
792(47) / Т-291 Театры советской Эстонии / | 792(47) / Т-291 Театр : Сборник статей и материалов. | 792(47) / Т-291 Театр детства, отрочества и юности : | 792(47) / Т-291 Театральные страницы : Сборник статей / | 792(47) / Т-291 Театральные страницы : Сборник статей / | 792(47) / Т-291 Театр : Сборник статей и материалов. | 792(47) / Т-291 Театр : Сборник статей и материалов. |
Постраничные сноски
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։