История советского общества : Рекомендательный указатель литературы для учителей / Сост. М.И. Артемова и др. ; Ред. И.Б. Берхина; Гос. публ. ист. б-ка РСФСР.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Книга, 1979.Հրատարակություն։ 2-е издՆկարագրություն։ 208 стр. ; 20 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Children's Library | Depository | Ст 91.9 И-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0365263 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 91.9 И-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0365264 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 91.9 И-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0365265 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 91.9 И-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0365266 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 91.9 И-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0365268 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016(47) И-907 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0540445 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
016(47) И-907 История Татарской АССР : | 016(47) И-907 История Татарской АССР : | 016(47) И-907 История СССР : | 016(47) И-907 История советского общества : | 016(47) И-907 История русской философии : | 016(47) И-907 История русской философии : | 016(47) И-907 История советского общества в воспоминаниях современников : |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։