На разных меридианах : Очерки : Для среднего и старшего возраста / Н.А. Михайлов.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1985.Հրատարակություն։ 2-е издՆկարագրություն։ 254 стр. : илл., фото. ; 21 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Lori Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | 66. 75/ М 69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 days loan | LRL337392 | ||
Book | Lori Regional Library | Հավաքածուներ | 66.75 / М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days loan | LRL188765 | ||
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Ст 66.75 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0422726 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0356448 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0356449 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0356450 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0357008 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0357009 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0357010 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 087.1 М-69 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0586721 |
Դիտման Lori Regional Library դարակ, Հավաքածու։ Մանկական գրականության բաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։