Как вести за собой : Старшеклассникам об основах организаторской работы / А. Лутошкин; Ред. Н. Гаценко.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Просвещение, 1981.Հրատարակություն։ 2-е изд., перераб. и допՆկարագրություն։ 208 cтр. : илл. ; 19 cмԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75(2) Л-86 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0356990 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75(2) Л-86 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0356991 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75(2) Л-86 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0356992 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75(2) Л-86 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0356993 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст 66.75(2) Л-86 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0356996 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 087.1 Л-864 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0586629 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
Ст 66.75(2) Л-86 Как вести за собой : Старшеклассникам об основах организаторской работы / | Ст 66.75(2) Л-86 Как вести за собой : | Ст 66.75(2) Л-86 Как вести за собой : | Ст 66.75(2) Л-86 Как вести за собой : | Ст 66.75(2) Л-86 Как вести за собой : | Ст 66.75(2) Л-86 Как вести за собой : | Ст 66.75(2) М-72 Молодежь Страны Советов : |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։