Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Aragatsotn Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | 82.3 / Ս-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | AGL077462 | ||
Book | Aragatsotn Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | 82. Ս-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | AGL034259 | ||
Book | Aragatsotn Regional Library | General | 82. Ս-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | AGL022437 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/ 6167գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0624453 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/ 6168գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0624454 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/ 6169գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0624455 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/11531գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0737358 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II/11532գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0737357 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 891.99 Ս-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0506668 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||||
II/1153 хр Севернорусские сказки в записях А. И. Никифорова / | II/11530գր Քրդի աղջիկը : [Պատմվածք] / | II-11531хр Аршакаванская эллинистическая политея и Град Небесный Нерсеса Великого / | II/11531գր Սասնա ծռեր : Պատառիկներ։ [Էպոս] / | II/11532գր Սասնա ծռեր : Պատառիկներ։ [Էպոս] / | II/11533գր Մայրիկ : Վեպ / | II/11534գր Տարբեր ժողովուրդների հեքիաթներ / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։