Слово-строитель : [Биография книг и брошюр, журнальных и газетных статей,запечатлевших мысли, идеи В.И. Ленина] : Для старшего возраста / С.Б. Сутоцкий; Оформл. Б. Кыштымова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1974.Նկարագրություն։ 238 стр. : илл. ; 22 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/482455 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0279221 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/487062 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0263779 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 13.55 С 90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL107000 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 13.5 С-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0321878 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 13.5 С-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0321879 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 13.5 С-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0321880 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 13.5 С-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0321882 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 13.5 С-90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0321885 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 087.1 С-906 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0589975 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 11.59 / С90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL127663 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։