Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 3 Б-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0510003 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 3 Б-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0510013 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 3 Б-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0510014 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 3 Б-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0510487 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 3 Б-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0510488 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/362927 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0326073 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/373359 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0346434 | ||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 84(0)7 / Б 53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL166688 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 84(0)7 / Б 53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL329351 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 13.5 Б-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0321211 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 13.5 Б-53 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0321212 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 8 Б-515 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Circ.Desk(301-room) | SU0211131 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։