Повести : Для ст. шк. возраста / А.Я. Сахнин; Рис. В. Самойлова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1969.Նկարագրություն։ 269 стр. : илл. ; 22 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р С-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0296529 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р С-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0296530 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р С-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0296531 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р С-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0296532 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р С-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0296533 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р С-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0296534 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р С-22 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0296830 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.71-93 / С-223 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1406597 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
Ст Р С-22 Повести : | Ст Р С-22 Повести : | Ст Р С-22 Повести : | Ст Р С-22 Повести : | Ст Р С-22 Повести : | Ст Р С-22 Повести : | Ст Р С-22 Повести : |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։