Научный коммунизм : Для школ основ марксизма-ленинизма / В.Ф. Халипов.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Политиздат, 1986.Նկարագրություն։ 351 сԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | ББК 66.017 Х-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Days Loan | AU0254256 | ||
Book | Aragatsotn Regional Library | Depository | 66.01 Х-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | AGL063769 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 1 Х-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0504111 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 1 Х-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0504115 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 1 Х-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0504116 | ||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 66.017 / Х 17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL141287 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 66.017 / Х 17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL165484 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 66.017 / Х 17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL165506 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 1МИ / Х-172 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1431156 | ||
Book | Syunik Regional Library | Depository | 66.01 -Х-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | SL0041037 | ||
Book | Syunik Regional Library | Depository | 66.017 -Х-17 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | SL0036556 |
Դիտման Engineering University Library դարակ, Հավաքածու։ Գիտական Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։