Песенка по кругу : Стихи. Для мл. шк. возраста / Перевёл с казахского и составил Ю. Кушак; Рис. А. Борисова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Ղազախերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1989.Նկարագրություն։ 127 стр. : илл. ; 22 смISBN:- 5-08-000529-7
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Lori Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | Д / П 28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 days loan | LRL321803 | ||
Book | Lori Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | Д / П 28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 days loan | LRL321804 | ||
Book | Lori Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | Д / П 28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 days loan | LRL321805 | ||
Book | Lori Regional Library | Մանկական գրականության բաժին | Д / П 28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 days loan | LRL321806 | ||
Book | Lori Regional Library | Հավաքածուներ | Д / П-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days loan. | LRL201169 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл С П-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0283834 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл С П-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0283835 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл С П-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0283836 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл С П-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0283837 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл С П-28 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0395553 |
Դիտման Lori Regional Library դարակ, Հավաքածու։ Մանկական գրականության բաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։