ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Ամազոն կազմի պատկեր
Պատկեր Amazon.com -ից
Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Brand society : How brands transform management and lifestyle / Martin Kornberger.

Կողմից։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 2010.Նկարագրություն։ xx, 308 p. ; 25 cmISBN:
  • 9780521898263 (hardback)
  • 0521898269 (hardback)
  • 9780521726900 (pbk.)
  • 0521726905 (pbk.)
Խորագրեր։
Բովանդակություն:
Brands and branding ; Introduction: The brand society ; Making sense of brands ; The making of brands ; How brands transform management ; Identity ; Culture ; Innovation ; How brands transform lifestyle ; Politics ; Ethics ; Aesthetics.
Համառոտագրություն: "Think Coca-Cola. Think iPod. Think Nike. Think Google. Each of these names represents a successful product or service but, more importantly, they are all successful brands. Most attempts to explain the role of brands focus on brands either as management tools (managerial perspective) or as symptoms of consumerism (sociological perspective). In Brand Society, Martin Kornberger combines these perspectives to show how brands have the power to transform both the organizations that develop them and the lifestyles of the individuals who consume them. This holistic approach shows how brands function as a medium between producers and consumers in a way that is rapidly transforming our economy and society. Using an array of practical case studies from a diverse set of organizations, this book provides a fascinating account of the way in which brands influence the lives of individuals and the organizations they work in" - Provided by publisher.
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book Fundamental Scientific Library General И II/114753 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի 30 Days Loan FL0188169

Includes bibliographical references (p. 273-291) and index.

Brands and branding ; Introduction: The brand society ; Making sense of brands ; The making of brands ; How brands transform management ; Identity ; Culture ; Innovation ; How brands transform lifestyle ; Politics ; Ethics ; Aesthetics.

"Think Coca-Cola. Think iPod. Think Nike. Think Google. Each of these names represents a successful product or service but, more importantly, they are all successful brands. Most attempts to explain the role of brands focus on brands either as management tools (managerial perspective) or as symptoms of consumerism (sociological perspective). In Brand Society, Martin Kornberger combines these perspectives to show how brands have the power to transform both the organizations that develop them and the lifestyles of the individuals who consume them. This holistic approach shows how brands function as a medium between producers and consumers in a way that is rapidly transforming our economy and society. Using an array of practical case studies from a diverse set of organizations, this book provides a fascinating account of the way in which brands influence the lives of individuals and the organizations they work in" - Provided by publisher.

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա