Marketing concepts and strategies / William M. Pride, O.C. Ferrell.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Boston : Houghton Mifflin, c2000.Հրատարակություն։ 2000 e[d]Նկարագրություն։ 1 v. (various pagings) : col. ill., col. maps ; 29 cmISBN:- 0395974844 (Library edition)
- 658.8 21
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Yerevan State University Library | Հումանիտար գիտությունների ընթերցասրահ | 339.138 P-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | SU0190326 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Հումանիտար գիտությունների ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
339.138 P-36 Essentials of marketing : | 339.138 P-36 Essentials of marketing : | 339.138 P-50 A preface to marketing management / | 339.138 P-92 Marketing concepts and strategies / | 339.138 P-92 Pride-Ferrell foundations of marketing / | 339.138 P-93 Marketing : | 339.138 S-53 Marketing research : |
Includes bibliographical references (p. G-21 to G-40) and indexes.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։