Стихи / А.Н. Майков; Рис. А. Давидовой.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Школьная библиотекаՀրատարակման մանրամասներ։ Москва ; Ленинград : Детгиз, 1951.Նկարագրություն։ 23 стр. : илл. ; 20 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р М-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0269664 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р М-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0269665 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р М-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0269666 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р М-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0269667 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р М-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0269668 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р М-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0269669 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р М-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0269670 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.71-93 / М-144 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1374567 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
Мл Р М-15 Стихи / | Мл Р М-15 Стихи / | Мл Р М-15 Стихи / | Мл Р М-15 Стихи / | Мл Р М-15 Стихи / | Мл Р М-15 Знамя победы : | Мл Р М-15 Знамя победы : |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։