Избранное : Для старшего возраста / М.В. Ломоносов; Сост., вступ. ст. и примеч. В. И. Коровина; Оформл. П. Кузаняна.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1976.Նկարագրություն։ 127 стр. : портр., илл. ; 21 смԽորագրեր։
Բովանդակություն:
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Children's Library | 5-8-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Ст Р Л-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0411117 | ||
Book | National Children's Library | 5-8-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Ст Р Л-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0411118 | ||
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Ст Р Л-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0419501 | ||
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Ст Р Л-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0419503 | ||
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | Ст Р Л-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0419506 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р Л-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0268611 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Ст Р Л-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0268615 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.71-93 / Л-753 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1374003 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ 5-8-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Оды похвальные; Похвальные надписи; Оды духовные; Послания; Разные стихотворения
Словарь, стр. 121-124
Примечания, стр. 109-120
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։