George Washington's Breakfast / Jean Fritz; Ill. : Paul Galdone.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Boston : Houghton Mifflin, 1989.Նկարագրություն։ 52 p. : ill. ; 23 cmISBN:- 0395459915
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | И(Англ) F-93 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0129771 | ||
Book | National Children's Library | Օտարալեզու հավաքածուի սպասարկման բաժին | 84 Eng / F-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | CL0124950 | ||
Book | National Children's Library | Օտարալեզու հավաքածուի սպասարկման բաժին | 84 Eng / F-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | CL0124923 | ||
Book | National Children's Library | Օտարալեզու հավաքածուի սպասարկման բաժին | 84 Eng / F-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | CL0124922 | ||
Book | National Children's Library | Օտարալեզու հավաքածուի սպասարկման բաժին | 84 Eng / F-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | CL0124892 | ||
Book | National Children's Library | Օտարալեզու հավաքածուի սպասարկման բաժին | 84 Eng / F-92 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | CL0124921 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Օտարալեզու հավաքածուի սպասարկման բաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
84 Eng / F-92 George Washington's Breakfast / | 84 Eng / F-92 George Washington's Breakfast / | 84 Eng / F-92 George Washington's Breakfast / | 84 Eng / F-92 George Washington's Breakfast / | 84 Eng / F-92 George Washington's Breakfast / | 84 Eng / F-96 Millie's Secret / | 84 Eng / F-96 Millie's Secret / |
Having the same name and birthday as George Washington, a young boy wants everything else in his life just as Washington had it, but he can not find out what Washington ate for breakfast.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։