Две сказки : Сказки русских писателей : Для младшего школьного возраста / Послесл. В.П. Аникина; Рис. Ю.М. Лышко.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Книга за книгой | Библиотечная серияՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1975.Նկարագրություն։ 62 стр. : портр., илл. ; 22 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Д-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0245713 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Д-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0245714 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Д-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0245715 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Д-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0245716 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Д-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0245717 | ||
Book | National Children's Library | Depository | Мл Р Д-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0245718 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.71-93 / Д-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1270359 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
Мл Р Д-22 Два Мороза : | Мл Р Д-22 Два Мороза : | Мл Р Д-23 Две сказки : | Мл Р Д-23 Две сказки : | Мл Р Д-23 Две сказки : | Мл Р Д-23 Две сказки : | Мл Р Д-23 Две сказки : |
Постраничные сноски
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։