Духовная культура советского общества на современном этапе : Вопросы теории и практики : Указатель книг, авторефератов диссертаций и статей на русском языке за 1978-1983 (октябрь) гг. / Сост. Н. А. Терещенко; Ред. Т.Я. Брискаман. Гос. б-ка СССР им. В.И. Ленина. Науч.-исслед. отдел библиограф. и науч.-вспомогательной библиограф.;.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Гос. б-ка СССР им. В. И. Ленина, 1984.Նկարագրություն։ 73 стр ; 22 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/524540 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0182006 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 91.9 Д-85 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0365466 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016 Т-35 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0559545 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016 Т-35 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0559542 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016 Т-35 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0559543 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016 Т-35 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0559540 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016 Т-35 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0559541 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016 Т-35 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0559539 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016 Т-35 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0559544 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։