Նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) կրթության (ՆՄ(Ա)Կ) տնտեսական և սոցիալական արդյունավետության մասին / Ռ.Ս. Հովսեփյան, Ա.Դ. Նիկողոսյան, Վ.Ռ. Հովսեփյան,.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Հեղինակային հրատ., 2010.Նկարագրություն։ 28 ԷջԱյլ վերնագիր։- Об экономической и социальной эффективности начального специального (ремеслинного) образования [Զուգահեռ վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 377.3.003.13 Հ-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0429710 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 377.3.003.13 Հ-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0429711 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 377.3.003.13 Հ-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0429712 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 377.3.003.13 Հ-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0429713 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 377.3.003.13 Հ-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0544331 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 377.3.003.13 Հ-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0544332 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 377.3.003.13 Հ-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0544333 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 377.3.003.13 Հ-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0544334 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 377.3.003.13 Հ-87 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0544335 |
Դիտման Engineering University Library դարակ, Հավաքածու։ Գիտական Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։