Плывущие против течения : Повесть : Для средней школы / А. Вершинин; Рис. Р. Гершаника.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Школьная библиотекаՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детгиз, 1956.Նկարագրություն։ 174 стр. : илл. ; 21 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 84Р7 / В 37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL286872 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С Р В-37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0234532 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С Р В-37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0234592 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С Р В-37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0234593 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С Р В-37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0234605 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 891.71-93 / В-37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1309296 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 84Р / В37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL178356 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Մանկական գրականության բաժին | 84Р / В37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | SHL135725 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 84Р / В37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | SHL109979 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 84Р / В37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | SHL109980 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Постраничные сноски
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։