Задачи по элементарной математике / В.Б. Лидский и др.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Физматгиз , 1967.Հրատարակություն։ 5-е изд., стерՆկարագրություն։ 416 с. : рисԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին ընթերցասրահ | 51(075.8) З-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | AU0233852 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 51(075.8) З-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | AU0063900 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 51(075.8) З-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | AU0063901 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 51(075.8) З-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | AU0063905 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 51(075.8) З-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | AU0062043 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 3-րդ գրապահոց | 51 Л-557 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | AU0241216 | ||
Book | ANAU Scientific Library | 3-րդ գրապահոց | 51 Л-557 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | AU0241217 | ||
Book | Engineering University Library | Depository | 51 З-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0077991 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 51(076) З-15 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0054087 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 511(076) З-156 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2500388710 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 511(076) З-156 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2500388738 |
Դիտման Engineering University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։