От хорошего к великому : Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет... / Джим Коллинз; Пер. с англ. П. Павловского.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Անգլերեն Մատենաշար։ Книги Стокгольмской школы экономикиՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2010.Հրատարակություն։ Изд. 8-еՆկարագրություն։ 311 с. : ил., портр., таблԱյլ վերնագիր։- Good to great : Why some companies make the leap...and Others don`t [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/655193 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0150326 |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։