Мастера и шедевры : В 6-ти томах / И. Долгополов.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : ТЕРРА-Книжный клуб, 2008.Նկարագրություն։ тISBN:- 978-5-275-01637-6
- 978-5-275-01638-3 (т.1)
- 978-5-275-01639-0 (т. 2)
- 978-5-275-01640-6 (т. 3)
- 978-5-275-01641-3 (т. 4)
- 978-5-275-01642-0 (т. 5)
- 978-5-275-01643-7 (т. 6)
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Т. 1 (400 с.) Т. 2 (432 с.)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Yerevan State University Library | Ռուսական կենտրոն | 75:92 Д-641 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | т. 1 | Հասանելի | Reading Room | SU0149436 | ||
Book | Yerevan State University Library | Ռուսական կենտրոն | 75:92 Д-641 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | т. 2 | Հասանելի | Reading Room | SU0149437 | ||
Book | Yerevan State University Library | Ռուսական կենտրոն | 75:92 Д-641 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | т. 3 | Հասանելի | Reading Room | SU0149438 | ||
Book | Yerevan State University Library | Ռուսական կենտրոն | 75:92 Д-641 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | т. 4 | Հասանելի | Reading Room | SU0149435 | ||
Book | Yerevan State University Library | Ռուսական կենտրոն | 75:92 Д-641 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | т. 5 | Հասանելի | Reading Room | SU0149434 | ||
Book | Yerevan State University Library | Ռուսական կենտրոն | 75:92 Д-641 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | т. 6 | Հասանելի | Reading Room | SU0149439 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Ռուսական կենտրոն Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
75:92 Д-641 Мастера и шедевры : | 75:92 Д-641 Мастера и шедевры : | 75:92 Д-641 Мастера и шедевры : | 75:92 Д-641 Мастера и шедевры : | 75:92 Д-641 Мастера и шедевры : | 75:92 Д-641 Мастера и шедевры : | 75:92 Р-893 Русские живописцы XVIII-XIX века : |
Т. 1 (400 с.) Т. 2 (432 с.) Т. 3 (400 c.) Т. 4 (448 с.) Т. 5 (480 с.) Т. 6 (448 с.)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։