Исследования по динамике сооружений : Сборник научных трудов / Госстрой СССР, ЦНИИСК ; Под ред. А.И. Цейтлина.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Стройиздат, 1984-.Նկարագրություն։ nom. : илԽորագրեր։
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
1984 (1984, 180 с., библиогр. 49 назв.)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 624.04 И-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1984 | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0412041 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 624.04 И-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1984 | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0412042 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 624.04 И-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1987 | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0411651 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 624.04 И-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1987 | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0411652 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 624.04 И-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1987 | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0411653 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 624.04 И-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1987 | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0411654 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 624.04 И-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1987 | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0411655 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 624 И 889 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NC0102805 | |||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 624 И 889 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NC0102806 |
Դիտման Engineering University Library դարակ, Հավաքածու։ Գիտական Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
1984 (1984, 180 с., библиогр. 49 назв.) 1987 (1987, 165 с., библиогр. 74 назв.)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։