Басни Эзопа / Эзоп ; Пер., статья и коммент. М.Л. Гаспарова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Հուներեն, հին (մինչ 1453) Մատենաշար։ Литературные памятникиՀրատարակման մանրամասներ։ Ленинград : Наука. Ленингр. отд-ние , 1968.Նկարագրություն։ 320 сԱյլ վերնագիր։- Fabvlae Aesopicae
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | Գագիկ Սարգսյանի անհատական հավաքածու | Г.Сарг/463 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | FL0668773 | ||
Book | Linguistic University Library | Depository | 88 Э 29 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0150074 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 84(0)3/Б 90 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | LRL271407 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 87 Б-274 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Circ.Desk(301-room) | 250309866A | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 87 Э-297 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Circ.Desk(301-room) | SU0161069 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 87 Э-297 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 3500108948 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ Գագիկ Սարգսյանի անհատական հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
ГСарг/460 Письма Плиния Младшего : [Кн. I-X.] / | Г.Сарг/461 Опыты : | Г.Сарг/462 Опыты : | Г.Сарг/463 Басни Эзопа / | ГСарг/464 Геродот[485-425 до н. эры]. / | Г.Сарг/465 Эпиграммы : | Г.Сарг/466 Эллинские поэты / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։