Курсовое и дипломное архитектурное проектирование : Учебное пособие для строительных техникумов / М.И. Тосунова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Высшая школа, 1983.Նկարագրություն։ 143 сԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Depository | 72 Т-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0387153 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 72 Т-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0573636 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 72 Т-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0573637 | ||
Book | Engineering University Library | Textbook reserve shelf | 72 Т-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Day Loan | EU0573638 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 85.11 Т-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0295880 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 85.11 Т-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0307483 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 85.11 Т-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | IL0351651 | ||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 85.11 Т-62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0120230 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 72 / Т-628 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1538353 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Արվեստի գրականության բաժին | 85.11 / Т62 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | SHL096362 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։