Николаевские жандармы и литература 1826-1855 гг. : По подлинным делам третьяго отделения С.Е.И.В. Канцелярии / Мих. Лемке.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ [Санкт-Петербург] : Изд. С.В. Бунина, 1908.Նկարագրություն։ 614 с. ; 25 смԽորագրեր։- Филологические науки -- Художественная литература -- Россия
- Русская литература -- 1-ая пол. 19 в
- История литературы -- Идейно-художественные особенности литературы
- Идейное содержание литературы -- Литература и общество -- Закономерности развития литературы
- Литература и правительство
- Литература и цензура
- Правовое регулирование
- История -- Исторические науки -- 19 в. -- Россия
- Россия Государство и право -- Юридические науки
- Административное право -- Россия
- Управление в области государственной безопасности и охраны общественного порядка -- Органы управления
- Полиция -- Органы полиции
- Жандармерия. Охранное отделение
- Классовая борьба -- Общественно-политические движения
- Борьба царского правительства с революционным движением
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Library of Armenia | Նիկողայոս Արղության- Երկայնաբազուկի հավաքածու | Арг / 1709 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով | NL1234229 | ||
Book | National Library of Armenia | Բարսեղ Ղորղանյանի հավաքածու | Кор / 1308 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով | NL1646890 | ||
Book | Yerevan State University Library | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 342.7 Л-44 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | SU0165653 | ||
Book | Yerevan State University Library | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 342.7 Л-44 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | SU0165783 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Բարսեղ Ղորղանյանի հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։