Омоложение бренда : Как увеличить ценность бренда, чтобы предотвратить его старение / А. Бонтур, Жан-Марк Лейю ; Пер. с франц.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Киев : Companion Group, 2008.Նկարագրություն։ 320 сISBN:- 978-2708127500 (франц.)
- 978-966-96692-8-5
- Lifting de marque : Comment la margue doit-elle lutter contre les effets du vieillissement? [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Yerevan State University Library | Հումանիտար գիտությունների ընթերցասրահ | 658.78 Б-815 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | SU0138175 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Հումանիտար գիտությունների ընթերցասրահ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||||||
658.5 S-84 Production/operations management / | 658.5(058) С-741 Справочник экономиста промышленного предприятия / | 658.51 Б-191 Теория экономического анализа : | 658.78 Б-815 Омоложение бренда : | 658.78 Б-977 Бренд работодателя : | 658.78 Н-766 Новый брендинг / | 658.78 Т-484 Visual бренд : |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։