Чудо-компасы : Для сред. и старш. возраста / К.В. Иосифов; Рис Е. Мигунова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Детская литература, 1969.Նկարագրություն։ 223 стр. : илл. ; 21 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 28.6 И-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0074822 | ||
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | С 28.6 И-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0421903 | ||
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | С 28.6 И-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0421969 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С 28.6 И-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0325029 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С 28.6 И-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0325030 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С 28.6 И-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0325031 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С 28.6 И-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0325092 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С 28.6 И-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0325097 | ||
Book | National Children's Library | Depository | С 28.6 И-75 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0325098 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 087.1 И-757 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0587840 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։