Искусство Московской Руси : Вторая половина XV-XVII вв. / Н.Е. Мнева.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Очерки истории и теории изобразительных искусствՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Искусство, 1965.Նկարագրություն։ 252 с. : илԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PI/12874 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0120702 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PI/13333 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0125400 | ||
Book | Linguistic University Library | Depository | 72/75 М 73 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | LU0145957 | ||
Book | Municipal Library | CARV | 85.1 М-73 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Three Hour Loan | IL0206166 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 7(47)(09) / М-73 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1496503 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | Б / 4430 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0724033 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
7(47)(09) / М-473 Не за три моря / | 7(47)(09) / М-473 Не за три моря / | 7(47)(09) / М-69 Художники тамбовского края : | 7(47)(09) / М-73 Искусство Московской Руси : | 7(47)(09) / М-735 Многоцветие радуги : | 7(47)(09) / М-75 Русская художественная школа первой половины XIX века / | 7(47)(09) / М-75 Педагогическая система академии художеств XVIII века / |
Библиогр.: с. 244-245
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։