Kultursponsoring, Museumsmarketing, Kulturtourismus : Ein Leitfaden für Kulturmanager / Thomas Heinze.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Գերմաներեն Հրատարակման մանրամասներ։ Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2008.Հրատարակություն։ 3., erweiterte AuflageՆկարագրություն։ 277 SISBN:- 978-3-531-15730-6
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Yerevan State University Library | Գերմանական հավաքածու | 339.9 H-49 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | RCentre(303-room) | SU0122947 |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։