Fördern und Auslesen : Deutungsmuster von Lehrpersonen zu einem beruflichen Dilemma / Ursula Streckeisen, Denis Hanzi, Andrea Hungerbuhler.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Գերմաներեն Հրատարակման մանրամասներ։ Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2007.Հրատարակություն։ 1. AuflՆկարագրություն։ 340 p. ; 22 cmISBN:- 978-3-531-15346-9 (pbk.)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Yerevan State University Library | Գերմանական հավաքածու | 371 S-88 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | RCentre(303-room) | SU0122966 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Գերմանական հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
371 M-79 Einfuhrung in die Sozialpadagogik : | 371 R-38 Jugendtypen : | 371 S-77 Soziologische Basics : | 371 S-88 Fördern und Auslesen : | 371(09) G-41 Geschichte der Erziehung / | 371(43) D-55 Verstreute Beitrage, Shulreden und aus dem Nachlass veroffentlichte Aufsatze / | 371(43) E-36 Der Stein des Sisyphos : Studien zur Allgemeinen Padagogik in der DDR / |
Includes bibliographical references (p. 318-337).
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։