Основы маркетинга : Пер. с англ. / Филип Котлер, Гари Армстронг, Джон Сондерс, Вероника Вонг ; под ред. В.А. Кравченко, пер. О.И. Медведь.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2009.Հրատարակություն։ 4-е европ. издՆկարագրություն։ 1200 с. : илISBN:- 978-5-8459-1227-5 (рус.)
- 0-27-368456-6 (англ.)
- Principles of marketing
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/654756 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0138940 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 339 O-753 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | ST0041915 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Предм. указ.: с. 1190 - 1199
[Эта книга в популярной, увлекательной и доступной форме познакомит вас с основами маркетинга. В книге удивительно удачно сочетаются теоретические сведения, примеры их практического применения в реальной жизни и специальные методические приемы, облегчающие усвоение материала].
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։