Библиография Кореи : 1917-1970 / АН СССР. Ин-т востоковедения ; Сост. Л.М. Володина ; Отв. ред. А.М. Гришина и Г.Д. Тягай.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Наука. Гл. ред. вост. лит., 1981.Նկարագրություն։ 168 сԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/474243 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0295112 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/475358 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0292919 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016 Б-593 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0549737 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 016 Б-593 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0549736 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 016(519.3) Б-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0173398 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 016:(519.3) Б-68 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | SU0173367 |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
016:51 Ш-973 Методика преподавания алгебры и элементарных функций : | 016:(517.3) Р-242 Монголия : | 016(519.3) Б-68 Библиография Кореи : | 016:(519.3) Б-68 Библиография Кореи : | 016:52 А-613 Виктор Амазаспович Амбарцумян / | 016:52 А-613 Виктор Амазаспович Амбарцумян / | 016:(52) Б-593 Библиография Японии : Литература, изданная в Советском Союзе на русском языке / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։