Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/450133 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0346069 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/453597 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0335338 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 611-013 С-409 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0699345 | ||
Book | Scientific Medical Library | General | 611.013 C-40 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0030168 | ||
Book | Scientific Medical Library | General | 611.013 C-40 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0030169 | ||
Book | Scientific Medical Library | General | 611.013 C-40 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0030170 | ||
Book | Scientific Medical Library | General | 611.013 C-40 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0030171 | ||
Book | Yerevan Medical University Library | Գիտական | 611-013 C-408 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | MU0055401 | ||
Book | Yerevan Medical University Library | Գիտական | 611-013 C-408 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | MU0098520 |
Դիտման Scientific Medical Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||||
611.012 S-70 Craniofacial anomalies : | 611.012 S-70 Craniofacial anomalies : | 611.013 C-40 Системогенез / | 611.013 C-40 Системогенез / | 611.013 C-40 Системогенез / | 611.013 C-40 Системогенез / | 611.013 C-40 Методологические аспекты науки о мозге / |
Список лит.: с. 265-276
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։