Ребенок от 0 до 2 лет : Развитие во взаимодействии с окружающими людьми / Л. Карлссон, В. Карлссон , М. Окерман; Пер. со шведского Е.М. Соколова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Շվեդերեն Մատենաշար։ Ребенок. Уход за ребенком. Детская педагогикаՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Знание, 1983.Նկարագրություն։ 80 с. : ил. ; 15 смԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Ararat Regional Library | Depository | 74.1 К 21 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | ARL062297 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 74.100 / К 21 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | LRL197600 | ||
Book | Lori Regional Library | Գրքային հավաքածու | 74.100 / К 21 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | LRL197601 | ||
Book | Lori Regional Library | Աբոնեմենտ | 74.90 / К-21 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days loan | LRL192326 | ||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 74.90 / К 21 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL152605 | ||
Book | Lori Regional Library | Ընթերցասրահ | 74.90 / К 21 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Not for loan | LRL152606 | ||
Book | Scientific Medical Library | General | 613.9 K-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0019715 | ||
Book | Scientific Medical Library | General | 613.9 K-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0019716 | ||
Book | Scientific Medical Library | General | 613.9 K-23 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | MS0019717 | ||
Book | Yerevan Medical University Library | Գիտական | 37 К-21 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | MU0078069 |
Դիտման Lori Regional Library դարակ, Հավաքածու։ Աբոնեմենտ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։