Architettura Armena dal quarto al diciannovesimo secolo / Paolo Cuneo ; con testi e contributi di Tommaso Breccia Fratadocchi ... et al.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Իտալերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Roma : De Luca, 1988.Նկարագրություն։ 2 v. : ill. ; 25 cmISBN:- 8878131547
- 726/.5/095662 20
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
T. 1 (1988; 707 p.) : T. 2 (p. 709-923, [1] folded p.) :
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | Գալուստ Կյուլպենկյանի անհատական հավաքածու | Gulb/7090 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | T. 1 | Հասանելի | ILL Non-Circ. | FL0084749 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | Գալուստ Կյուլպենկյանի անհատական հավաքածու | Gulb/7091 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | T. 2 | Հասանելի | ILL Non-Circ. | FL0085679 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | Б / 19.794 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | T. 1 | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1093659 | ||
Book | National Library of Armenia | Արվեստի գրականության բաժին | Б / 19795 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | T. 2 | Հասանելի | Սպասարկվում է առանց ժամկետային սահմանափակման | NL1093658 | ||
Book | Yerevan State University Library | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 726.1 C-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | T. 1 | Հասանելի | Reading Room | SU0202317 | ||
Book | Yerevan State University Library | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 726.1 C-94 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | T. 2 | Հասանելի | Reading Room | SU0202316 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ Գալուստ Կյուլպենկյանի անհատական հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Includes bibliogr. references (v. 2, p. 873-908) and index.
T. 1 (1988; 707 p.) : Testi introduttivi e schede degli edifici ; T. 2 (p. 709-923, [1] folded p.) : Tavole sinottiche e apparati di consultazione.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։