Реклама: принципы и практика / У. Уэллс, С. Мориарти, Дж. Бернетт ; Пер. с англ. Л. Богомоловой.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Անգլերեն Մատենաշար։ Маркетинг для профессионаловՀրատարակման մանրամասներ։ Москва ; Санкт-Петербург : ПИТЕР, 2008.Հրատարակություն։ 7-е издՆկարագրություն։ 736 с., : илISBN:- 978-5-469-01172-9
- 0-13-146560-0 (англ.)
- Advertising: Principles & Practice [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Yerevan State University Library | Հումանիտար գիտությունների ընթերցասրահ | 659 У-981 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | SU0146437 |
Книга поможет разобраться в правилах планирования, создания и оценки рекламы в современных условиях
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։