Высшая математика : Учебное пособие / В.С. Шипачев ; Под ред. А.Н. Тихонова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Высшая школа , 1990.Հրատարակություն։ 2-е изд., стереотипՆկարագրություն։ 479 с. : ил. ; 22 смISBN:- 5-06-000624-7
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | ANAU Scientific Library | 1-ին գրապահոց | 51(075.8) Ш-63 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 | AU0055869 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 51 Ш-63 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0536702 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 51(075) Ш-63 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Open Shelf(400-room) | SU0216922 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 51(075) Ш-63 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2500299440 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 51(075) Ш-63 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 2500320683 | ||
Book | Yerevan State University Library | Depository | 51(075) Ш-63 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Term Loan | 250097183A |
Դիտման Yerevan State University Library դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | |||||
51(075) Ш-63 Высшая математика : Учебное пособие / | 51(075) Ш-63 Высшая математика : Учебное пособие / | 51(075) Ш-63 Высшая математика : Учебное пособие / | 51(075) Ш-63 Высшая математика : Учебное пособие / | 51(075) Ш-63 Высшая математика : Учебное пособие / | 51(075) Ш-63 Курс высшей математики : Учебное пособие / | 51(075) Ш-63 Курс высшей математики : Учебное пособие / |
Указ. предм., основных обозначений: с. 455-464
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։