Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0110329 | ||
Book | National Children's Library | 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0110339 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0134799 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0134800 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0134814 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0134815 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0190770 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0190805 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0190806 | ||
Book | National Children's Library | Ընթերցասրահ | 83.3 H Ch-28 N (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Non-Circ. | CL0094063 | ||
Book | National Library of Armenia | General | II / 21838ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | NL2052318 |
Դիտման National Children's Library դարակ, Հավաքածու։ 9-12-րդ դասարանցիների սպասարկման ենթաբաժին Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Տողատակում՝ ծանոթագրություններ։
Ծանոթագրություններ էջ՝ 193-194։
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։