Հայերէնէ-անգլերէն արդի բառարան / Աշխատասիր.՝ Տ. Խնդրունի, Մ. Գուշագճեան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Լեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : Ադանա հրատ., 1992.Նկարագրություն։ 416 էջ ; 17 սմISBN:- 5-8079-0650-0
- Հայերեն-անգլերեն արդի բառարան [Կազմի վերնագիր]
- Armenian-english modern dictionary [Ավելացված վերնագրի էջի վերնագիր]
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Ararat Regional Library | Depository | 81.2 Հ 24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | ARL001862 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 491.99=42-3 Հ-25 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0534402 | ||
Book | Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran | General | 31100 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | MAL056623 | |||
Book | Municipal Library | Կենտրոնական գրադարան | 81.2 H-24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | IL0128510 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 81.2H-4 H-24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0140061 | ||
Book | National Children's Library | Depository | 81.2H-4 H-24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Ten Day Loan | CL0140062 | ||
Book | National Children's Library | Ընթերցասրահ | 81.2H-4 H-24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Non-Circ. | CL0093862 | ||
Book | National Library of Armenia | General | I / 673ահ (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0755185 | ||
Book | Yerevan State University Library | Հնատիպ գրականության հավաքածու | 491.54-3 Հ-24 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Reading Room | SU0221439 |
Դիտման Engineering University Library դարակ, Հավաքածու։ Գիտական Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Տիտղոսաթերթին՝ Կ. Տօնիկեան եւ որդիք հրատ., Պէյրութ, 1970:
Օգտագործուած աղբիւրներ, էջ՝ ԺԶ-ԺԷ
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։