Манифест инноваций бренда : как создаются бренды, переориентация рынков и преодоление стереотипов / Д. Грант; Пер. с англ. А.М. Орешкиной.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Բնօրինակ լեզու: Անգլերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : ООО "Группа ИДТ", 2007.Նկարագրություն։ Москва : илISBN:- 978-5-94833-047-1(рус.)
- 13978-0-470-02751-6(англ.)
- The Brand Innovation Manifesto : how to brands, redefine markets and defy conventions
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 005 Г 775 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | ST0029790 | ||
Book | Scientific Technical Library | Գրքային հավաքածու | 005 Г 775 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | ST0039975 |
Դիտման Scientific Technical Library դարակ, Հավաքածու։ Գրքային հավաքածու Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Алфавит. указ.: с. 259 - 268
[ В центре книги - концепция "молекулы бренда", модульной структуры, к которой можно постоянно присоединять новые идеи и идти, таким образом, в ногу с культурными изменениями. Перечисляя 32 основных типа идей бренда, Грант предоставляет практический набор инструментов, необходимых для модернизации, усиления и развития ваших собственных брендов] .
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։