Черчение : Учебное пособие для педагогических институтов / Д.М. Борисов, Е.А. Василенко, Б.А. Ляпунов, М.Н. Макарова; Под ред. Д.М. Борисова.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Учебное пособие для педагогических институтовՀրատարակման մանրամասներ։ Москва : Просвещение, 1987.Հրատարակություն։ 2-е изд., доп. и перерабՆկարագրություն։ 352 с. : илԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Armavir Library | Ընթերցասրահ | 30.11 Ч 50 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է տեղում | AL0075817 | ||
Book | Engineering University Library | Depository | 744 Ч-50 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Year Loan | EU0387111 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | Р2/590857 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0039368 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 744(075) / Ч-508 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1564499 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 744(075) / Ч-508 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1564500 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
744(075) / Ч-508 Черчение : | 744(075) / Ч-508 Черчение : Учебник для средней общеобразовательной школы / | 744(075) / Ч-508 Черчение : Учебное пособие для педагогических институтов / | 744(075) / Ч-508 Черчение : Учебное пособие для педагогических институтов / | 744(075) / Ч-508 Черчение : Учебник для средней общеобразовательной школы / | 744(075) / Ч-508 Черчение : | 744(075) / Ч-508 Черчение : |
Библиогр.: с. 350
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։