ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Աշակերտների առաջադիմության գնահատման նորմաները թվաբանությունից տարրական, յոթնամյա և միջնակարգ դպրոցի I-IV դասարաններում / ՀՍՍՌ Լուս. մին.

Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Երևան : ՀՍՍՌ Պետ. հեռակա մանկ. ին-տի հրատ., 1953.Նկարագրություն։ 18 էջ ; 19 սմԽորագրեր։
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book National Library of Armenia Depository 511 A-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0243905
Book Book National Library of Armenia Depository 511 A-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0243906
Book Book National Library of Armenia General 511 A-65 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի One Hour Loan NL0063881
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
511 / Պ-88 Թվաբանության դասավանդման մեթոդիկան տարրական դպրոցում : Ձեռնարկ ուսուցիչների համար / 511 / Պ-88 Թվաբանության դասավանդման մեթոդիկան տարրական դպրոցում : Ձեռնարկ ուսուցիչների համար / 511 A-65 Աշակերտների առաջադիմության գնահատման նորմաները թվաբանությունից տարրական, յոթնամյա և միջնակարգ դպրոցի I-IV դասարաններում / 511 A-65 Աշակերտների առաջադիմության գնահատման նորմաները թվաբանությունից տարրական, յոթնամյա և միջնակարգ դպրոցի I-IV դասարաններում / 511 B-12 Ինչպես եմ անցնում "տասնորդական կոտորակները" (5-րդ դասարանում) / 511 B-12 Ինչպես եմ անցնում "տասնորդական կոտորակները" (5-րդ դասարանում) / 511 B-26 Թվաբանական գործողությունները գիտակցական դարձնելու մեթոդները : (Ֆունկցիոնալ կախման գաղափարի տեսանկյունից) /

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա