Колесные скреперы : Справочные пособия для рабочих-механизаторов / В.А. Шнейдер; Под ред. А.П. Станковского,.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Госстройиздат, 1959.Նկարագրություն։ 88 с. : ил., таблԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.879(035) Ш-76 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0238376 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.879(035) Ш-76 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0238377 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.879(035) Ш-76 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0238378 | ||
Book | Engineering University Library | Գիտական | 621.879(035) Ш-76 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | EU0238379 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/10222 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0591623 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 621.879 / Ш-764 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Month Loan | NL1424652 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ | ||
621.879 / Ш-165 Как я увеличил производительность экскаватора / | 621.879 / Ш-330 Конные скрепера на очистке ирригационной сети : | 621.879 / Ш-655 Расчет и создание ковша активного действия / | 621.879 / Ш-764 Колесные скреперы : | 621.879 / Ш-799 Применение перфокарт для программированного обучения / | 621.879 / Ш-799 Экскаваторы : | 621.879 / Ш-799 Экскаваторы / |
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։