Тарас Бульба : Повесть : Для старшего школьного возраста / Н.В. Гоголь.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Մատենաշար։ Школьная библиотекаՀրատարակման մանրամասներ։ Ереван : Луйс, 1983.Նկարագրություն։ 175 сԽորագրեր։Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Kotayk Regional Library | Սպասարկման բաժին | 84.Р1 Г-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two weeks Loan | KL0062224 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 4Р / Г58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL154434 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Գրքային հավաքածու | 84Р / Г58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL108868 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Մանկական գրականության բաժին | 84Р / Г58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | SHL099749 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Մանկական գրականության բաժին | 84Р / Г58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Տասը օր | SHL099750 | ||
Book | Shirak Regional Library (SRL) | Աբոնեմենտ | 84Р / Г58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Երկու շաբաթ | SHL009305 | ||
Book | Syunik Regional Library | Depository | 84 / Г-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 15 Days Loan | SL0057778 | ||
Book | Tavush Regional Library | Depository | 84Р1 / Г-58 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 10 Days Loan | TL0046599 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 891.7 Г-585 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Circ.Desk(301-room) | SU0096546 | ||
Book | Yerevan State University Library | Շրջանառու և առձեռն գրականության ֆոնդ | 891.7 Г-585 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Circ.Desk(301-room) | SU0096547 |
Դիտման Shirak Regional Library (SRL) դարակ, Հավաքածու։ Աբոնեմենտ Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։