ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԳՐԱԴԱՐԱՆՆԵՐԻ ՀԱՄԱՀԱՎԱՔ ԳՐԱՑՈՒՑԱԿ = Union Catalog of Armenian Libraries

Նորմալ դիտում MARC դիտում ISBD Դիտում

Դասագրքի տեքստի գիտակցական յուրացումը՝ որպես աշակերտների ինքնուրույնության ու ակտիվության բարձրացման պայման : (Օգնություն ուսուցչին) / Վ. Մուրադյան; ՀՍՍՀ Լուս. մին.; Լենինականի ժողկրթբաժնի մեթոդ կաբինետ.

Կողմից։ Աջակցող(ներ)։ Նյութի տեսակ։ ՏեքստՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Լենինական : Ա. հ., 1972.Նկարագրություն։ 30 էջ ; 20 սմԽորագրեր։
Ցուցիչներ այս գրադարանից: Չկան ցուցիչներ այս գրադարանի այս վերնագրի համար. Մուտք գործիր ցուցիչներ ավելացնելու համար.
Աստղային վարկանիշներ
    Միջին գնահատական: 0.0 (0 քվեներ)
Պահումներ
Նյութի տեսակ Ընթացիկ գրադարան Հավաքածու Դարակային համար Վիճակ Նշումներ Վերադարձի ամսաթիվ Շտրիխ կոդ
Book Book National Library of Armenia Depository 371.3 M-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0231285
Book Book National Library of Armenia Depository 371.3 M-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0231284
Book Book National Library of Armenia Depository 371.3 M-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0231286
Book Book National Library of Armenia Depository 371.3 M-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի Two Week Loan NL0231287
Book Book National Library of Armenia General 371.3 M-99 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) Հասանելի One Hour Loan NL0052464
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
Չկան հասանելի կազմերի պատկերներ
371.3 M-99 Դասագրքի տեքստի գիտակցական յուրացումը՝ որպես աշակերտների ինքնուրույնության ու ակտիվության բարձրացման պայման : (Օգնություն ուսուցչին) / 371.3 M-99 Դասագրքի տեքստի գիտակցական յուրացումը՝ որպես աշակերտների ինքնուրույնության ու ակտիվության բարձրացման պայման : (Օգնություն ուսուցչին) / 371.3 M-99 Դասագրքի տեքստի գիտակցական յուրացումը՝ որպես աշակերտների ինքնուրույնության ու ակտիվության բարձրացման պայման : (Օգնություն ուսուցչին) / 371.3 M-99 Դասագրքի տեքստի գիտակցական յուրացումը՝ որպես աշակերտների ինքնուրույնության ու ակտիվության բարձրացման պայման : (Օգնություն ուսուցչին) / 371.3 N-19 Դասի արդյունավետության բարձրացումը խաղերի միջոցով / 371.3 N-19 Դասի արդյունավետության բարձրացումը խաղերի միջոցով / 371.3 N-19 Դասի արդյունավետության բարձրացումը խաղերի միջոցով /

Առանց տիտղթ., նկարագր. է կազմից

Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։

ուղարկել մեկնաբանություն։

Հայաստանի ազգային գրադարան ՀՀ, 0009,Երևան, Տերյան 72 Հետադարձ կապ

Ուղեկցվում է Կոհա