Յաղագս դաստիարակութեան աղջկանց / Ֆ. Ֆրանցիսկոս ; Թարգմ.՝ Ա.Վ. Գալֆայեան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն, ֆրանսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Փարիզ : տպ. Արամեան, 1856.Նկարագրություն։ ԺԱ, 379 էջ ; 15 սմՆյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | Արամ Ագուլյանի անհատական հավաքածու | Agul/37 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | ILL Non-Circ. | FL0080851 | |||
Book | Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran | General | 23251 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | MAL020855 | ||||
Book | Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran | General | 3108 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | MAL004216 | ||||
Book | Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran | General | 3107 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | MAL004217 | ||||
Book | National Library of Armenia | Արտաշես Տեր -Խաչատուրեանի հավաքածու | Ա.Տ-Խ / 21 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Սպասարկվում է 15 օրով | NL1472709 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | 37 Ֆ-39 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0215999 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | 37 Ֆ-39 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | Two Week Loan | NL0216001 | |||
Book | National Library of Armenia | General | 37 Ֆ-39 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | One Hour Loan | NL0051229 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | 37 Ֆ-39 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | կորած | Հասանելի | Two Week Loan | NL0216000 |
Դիտման Mashtots Institute of Ancient Manuscripts, Matenadaran դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ի հայրապետութեան Տեառն Ներսիսի Աստուածընտիր Կաթուղիկոսի եւ ի Պատրիարքութեան Կոստանդնուպօլսոյ Տեառն Յակովբայ Սրբազան Արքեպիսկոպոսի
Տեքստը՝ հայ. և ֆրանս.
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։