Ծրագրեր մանկավարժական ուսումնարանների / ՀԽՍՀ Լուս. ժող. կոմիսարիատ.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Յերևան : Պետական հրատ., 1937.Նկարագրություն։ պրԽորագրեր։
Բովանդակություն:
Պր. 3 (1937, 63 էջ)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/23093 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0004469 | |||
Book | National Library of Armenia | Depository | 373 TS-98 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | pr. 3 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0229889 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 373 TS-98 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | pr. 3 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0229890 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 373 TS-98 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | pr. 3 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0229887 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 373 TS-98 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | pr. 3 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0231839 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 373 TS-98 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | pr. 3 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0229888 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 373 TS-98 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | pr. 3 | Հասանելի | One Hour Loan | NL0055705 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 28576գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Պրակ 3 | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL0937833 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 5099 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Պրակ 3 | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL0404682 |
Դիտման National Library of Armenia դարակ, Հավաքածու։ Depository Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Պր. 3 (1937, 63 էջ) Կենդանաբանություն; Բուսաբանություն; Եվոլուցիոն ուսմունքի հիմունքները; Մարդու անատոմիա յեվ ֆիզոլոգիա; Բնագիտության մեթոդիկա
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։