Թվաբանության դասագիրք / Ն.Ս. Պոպովա ; Թարգմ.՝ Ա. Շավարշյան.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Հայերեն Բնօրինակ լեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Յերևան : Պետհրատ, 1937.Հրատարակություն։ 3-րդ հրատՆկարագրություն։ 3 մաս ; 21 սմԽորագրեր։
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Մաս 1-ին (1937, 82 էջ)
Մաս 2-րդ (1937, 94 էջ) :
Մաս 3-րդ (1937, 101 էջ : նկ.)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/24679 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 1 | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0001447 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/14054 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 2 | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0012071 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | AII/24746 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | 2 | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0001148 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | 511(075) P-84 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | m. 1 | Հասանելի | Two Week Loan | NL0242922 | ||
Book | National Library of Armenia | General | 511(075) P-84 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | m. 1 | Հասանելի | One Hour Loan | NL0065087 | ||
Book | National Library of Armenia | Depository | II / 28682գր (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | մաս 1 | Հասանելի | Սպասարկվում է 30 օրով | NL0987274 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 5235 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Մաս 2-րդ | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL0933122 | ||
Book | National Library of Armenia | Անձեռնմխելի հավաքածու | ԱԳՀ / 5217 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Մաս 3-րդ | Հասանելի | Չի սպասարկվում | NL0937976 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Մաս 1-ին (1937, 82 էջ) Առաջին դասարանի համար
Մաս 2-րդ (1937, 94 էջ) : Յերկրորդ դասարանի համար
Մաս 3-րդ (1937, 101 էջ : նկ.) 3-րդ յև 4-րդ դասարանների համար
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։