Теория и практика современной рекламы : Учебное пособие по базовому курсу "Паблик рилейшнз" и "Реклама" [Монография] / В. Л. Музыкант.
Նյութի տեսակ։ ՏեքստԼեզու: Ռուսերեն Հրատարակման մանրամասներ։ Москва : Компания "Евраз. регион", 1998.Նկարագրություն։ чISBN:- 5-86217-101-0
- 5-86217-102-9
Ոչ լրիվ բովանդակություն:
Ч. 1 (1998, 400 с., [8] л. ил. ил.) Ч. 2 (1998 328 с., [8] л. ил., ил.; Библиогр.: с. 185-194)
Նյութի տեսակ | Ընթացիկ գրադարան | Հավաքածու | Դարակային համար | Հատորի տվյալ | Վիճակ | Նշումներ | Վերադարձի ամսաթիվ | Շտրիխ կոդ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Book | Fundamental Scientific Library | General | P2/645562 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ч. 1 | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0001683 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | P2/645563 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ч. 2 | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0001684 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | P2/646559 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ч. 2 | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0004686 | ||
Book | Fundamental Scientific Library | General | PII/654219 (Դիտման դարակ(Բացվում է ներքևում)) | Ч. 2 | Հասանելի | 30 Days Loan | FL0102552 |
Դիտման Fundamental Scientific Library դարակ, Հավաքածու։ General Փակիր դարակի դիտակը (Թաքցնում է դարակի դիտակը)
Ч. 1 (1998, 400 с., [8] л. ил. ил.) На обл.: Эффективные рекламные технологии; Паблик рилейшнз; Промоушн; Маркетинг Ч. 2 (1998 328 с., [8] л. ил., ил.; Библиогр.: с. 185-194) На обл.: Политическая реклама; Политический маркетинг; управление рекламной компанией
Այս վերնագրի համար չկան մեկնաբանություններ։
Մուտք գործիր քո հաշիվ ուղարկել մեկնաբանություն։